درب ضد سرقت فروش
نوشته شده توسط : محد شیرازی

اکتورهای مختلفی وجود دارند، که در قیمت درب ضد سرقت موثر می باشند. فروش درب ضد سرقت با تخفیف ویژه ای انجام می گیرد، فقط کافی است از مرجع ساختمان سازه چی کمک بگیرید. اولین عاملی که می تواند در قیمت دهی به درب ضد سرقت موثر باشد نوع و مقدار متریال به کار است. این متریال هرچه با دقت بیشتری در اره اندازی استفاده گردد، طبیعاتا ماندگاری درب ضد سرقت بیشتر می گردد. یکی از مسائلی که باعث جذب مشتریان به این درب ها شده است، مسئله امنیتی است که این درب ها برای خانه ایجاد می کنند. برای همین به درب های ضد سرقت نامیده شدند. یکی دیگر از عواملی که در قیمت این درب ها موثر است، ابعاد اجرایی آن ها می باشد که هرچه از اندازه بیشتری برخوردار باشد، ساخت آن به زمان زیادی احتیاج دارد. کارشناسان فنی ما قبل از راه اندازی درب از محل مربوطه بازرسی می کنند تا ابعاد درستی از درب به دست بیاید. برای سطح خارجی و داخلی درب های ضد سرقت طرح های متنوعی متناسب با دکوراسیون داخلی در نظر می گیرند، هرچه این طرح ها پیچیده تر باشند، درب ضد سرقت از قیمت بالاتری برخوردار می شود. درب ضد سرقت فروش زیادی داشته زیرا به صورت انبوه توسط مراجه تولیدی در اندازه های استاندارد راه اندازی می گردند.

 

درب ضد سرقت دارای امکانتی چون دستگیره های مقاوم، قفل های دیجیتالی و دیگر امکانات لازم می باشد. تنوع رنگ و طرح در درب ضد سرقت بالا بوده و مشتریان می توانند بر اساس دکوراسیون داخلی و دیزاین خود از بهترین طرح برای ان ها استفاده کنند. یکی از ویژگی های این درب ها مقاومت بالایی است که در برابر شرایط مختلف از خود نشان می دهند. یکی از مسائل مهم که باعث شده است بسیار زیاد در انواع ساختمان ها مورد استفاده قرار بگیرد، امنیت خوبی است که ایجاد می کنند. برای روکش درب ضد سرقت از چوب هایی با کیفیت بالا استفاده می کنند. معمولا از دو نوع چوب در ساخت درب ها استفاده می شود. این چوب ها راش و بامبو بوده که دارای قابیلت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای می باشند و سطحی براق و جلا داده شده به درب های ضد سرقت می دهند. درب های ضد سرقت به گونه ای ساخته می شوند که عایق مناسبی در برابر نفوذ گرما و سرما به حساب می آیند.

 

درب ضد سرقت فروش خوبی در مجموعه ما داشته و آنه به دلیل کیفیت بالای محصولاتمان می باشد. شاخصه اصلی ما همین کیفیت است. درب ضد سرقت با توجه به نوع کاربری ساختمان می تواند در طرح های متنوعی در پروسه تولید قرار گیرد. در راه اندازی اسکلت فلزی این درب ها از جدارهای مختلفی استفاده می شود. در این جدارها از انواع پشم سنگ و پشم شیشه استفاده می کنند. سطح بیرونی این درب ها به گونه ای ساخته می شوند که با خیس شدن دچار زنگ زدگی نمی شوند و رنگ خود را به خوبی حفظ می نمایند. قیمت مناسب این درب ها سبب شده سات تا تمامی مشتریان از آن ها در شرایط مختلف استفاده کنند. درب های ضد سرقت دارای کارت گارانتی استاندارد از سوی شرکت سازنده بوده که مدت آن دوساله می باشد. مفتخریم تا به شما عزیزان خدمت رسانی کنیم.

 





:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: